Frequently Asked Questions

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet,consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

INFORMACIJA O FIRMI, KONTAKT I RADNO VRIJEME

Centro.ba je registrovana domena firme CentroGroup d.o.o.

Adresa: Antuna Hangija 27,  Sarajevo, e-mail: info@centro.ba, kontakt telefon: +387 61 803 512.

Radno vrijeme poslovnice: Ponedeljak-Petak od 09h do 17h. Subotom, nedeljom i praznicima ne radimo.

Internet trgovina je otvoren za narudžbe 0-24h.

DA LI SU SVI PROIZVODI NA NAŠEM SAJTU RASPOLOŽIVI?

Na svakom artiklu stoji obavijest o raspoloživosti. Svakodnevnim ažuriranjem naše web stranice pružamo pravovremene informacije o svim dostupnim modelima i njihovim uvijek aktuelnim cijenama. Ukoliko proizvod trenutno nije raspoloživ možete se prijaviti za primanje obavijesti kada artikl postane dostupan.

DA LI SU VAŠI PROIZVODI NOVI?

Da.Svaki naš proizvod je u potpunosti nov.

ŠTA AKO ŽELIM DA KUPIM PROIZVOD KOJEG NEMATE U PONUDI?

U tom slučaju najbolje bi bilo da nas kontaktirate direktno, nazovete ili pošaljete e-mail. Potom ćemo provjeriti mogućnost dobavljivosti uređaja i o tome vas informisati.

IMATE LI SERVIS?

Ovlašteni servisi za sve uređaje kupljene kod nas su jasno i precizno navedeni u garantnom listu. U slučaju kvara na proizvodu, proizvod će se isključivo servisirati u ovlaštenom servisu. Ovlašteni servis je dužan proizvod popraviti u zakonski određenom roku. Ako se proizvod ne može popraviti u navedenom roku proizvod će biti zamjenjen za drugi ili u dogovoru sa vama biti zamjenjen za novac.

DA LI SU SVE INFORMACIJE NA NAŠEM SAJTU TAČNE?

Svakodnevnim ažuriranjem naše web stranice pružamo pravovremene informacije o svim dostupnim modelima i njihovim uvijek aktuelnim cijenama, tako da su informacije u najvećem broju slučajeva tačne. Ulažemo maksimalne napore u održavanju informacija. Ipak, ne možemo 100% garantovati za tačnost svih informacija o proizvodima i njihovim cijenama, jer su u izuzetnim slučajevima moguća odstupanja informacija koje dobijamo od naših dobavljača i informacija koje su prikazane na web stranici. U slučaju bilo kakve promjene vezane za naručeni proizvod, obavezujemo se revidirati narudžbu i konktaktirati kupca da lično dogovorimo o mogućim alternativama. Fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.

ŠTA AKO NAPRAVIM POGREŠKU PRILIKOM KUPOVINE?

Ne brinite! Pošaljite nam email, nazovite nas ili jednostavno ponovite postupak. Prihvatit ćemo samo posljednju narudžbu, te prema njoj poslati odgovor o roku isporuke.

KOJE SVE NAČINE PLAĆANJA STE OMOGUĆILI?

Pouzećem / Gotovinom – Plaćanje pouzećem vam omogućava da iznos narudžbe platite prilikom same dostave na željenu adresu, i to tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem je moguće i u slučaju da ste odlučili da robu preuzmete lično na našoj adresi. Plaćanjem pouzećem se isključivo vrši u gotovini, i to kuriru dostavne službe, odnosno odgovornom licu ako ste se odlučili da paket preuzmete lično na našoj adresi.

KOJI JE ROK DOSTAVE?

Robu dostavljamo u bilo koje mjesto u BiH u najvećem broju slučajeva za 24h, odnosno 48h.

KOLIKA JE GARANCIJA?

Svaki proizvod u našoj ponudi je označen sa tačnim trajanjem garancije. Sami proizvođači  su odredili uslove i trajanje garancije u našoj zemlji. Obično je to 24/36/60 mjeseci, zavisno o kojem proizvodu i robnoj marki se radi, odnosno koji model je u pitanju. Kupovinom naših proizvoda, ulazite u redovni garantni rok prema Zakonu o zaštiti potrošača u BiH.