Pozovite nas:  (+387) 61 803 512
Prijavite se/ Registrujte se Dobro došli!
Moja korpa

Česta pitanja

INFORMACIJE O FIRMI, KONTAKT I RADNO VRIJEME

      • Centro.ba je registrovana domena firme CentroGroup d.o.o.
      • Adresa: Nikole Šopa 7 (Stup - Sarajevo), e-mail: info@centro.ba, info-telefon: +387 61 803 512.
      • Radno vrijeme: pon-pet: 9:00 do 17:00 svaki radni dan.Subotom: od 09:00h do 13:00h. Nedeljamo i praznicima ne radimo. Narudžbe putem naše internet trgovine je omogućena 0-24h, 24/7, 365 dana u godini, vikendom i praznicima.


DA LI SU SVE INFORMACIJE NA NAŠOJ STRANICI TAČNE?

      • Svakodnevnim ažuriranjem naše web stranice pružamo pravovremene informacije o svim dostupnim modelima i njihovim uvijek aktuelnim cijenama, tako da su informacije u najvećem broju slučajeva tačne. Ulažemo maksimalne napore u održavanju informacija. Ipak, ne možemo 100% garantovati za tačnost svih informacija o proizvodima i njihovim cijenama, jer su u izuzetnim slučajevima moguća odstupanja informacija koje dobijamo od naših dobavljača i informacija koje su prikazane na našoj stranici. U slučaju bilo kakve promjene vezane za naručeni proizvod, obavezujemo se revidirati narudžbu i konktaktirati kupca da lično dogovorimo o mogućim alternativama. Fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.


DA LI SU SVI PROIZVODI NA NAŠOJ STRANICI UVIJEK RASPOLOŽIVI?

      • Na svakom proizvodu stoji obavijest o raspoloživosti. Svakodnevnim ažuriranjem naše stranice pružamo pravovremene informacije o svim dostupnim modelima i njihovim uvijek aktuelnim cijenama. Ukoliko proizvod trenutno nije raspoloživ možete se prijaviti za primanje obavijesti kada proizvod postane dostupan.


ZBOG ČEGA SU VAŠE CIJENE POVOLJNIJE U ODNOSU KLASIČNE PRODAVNICE?

      • Za razliku od klasičnih prodavnica, mi smo oslobođeni plaćanja skupih renti poslovnih prostora, zakupa velikih skladišta, kao i svih ostalih troškova koji idu uz to. Uređaja nabavljamo direktno od dobavljača (nema posrednika), imamo usklađenu dinamiku prodaje i skladištenja velikih broja uređaja. Sve to nam omogućava da kupcu ponudimo bolju cijenu.


DA LI SU PROIZVODI NOVI?

      • Svaki naš proizvod je u potpunosti nov. To znači, ako se odlučite da kupite bilo koji proizvod iz naše ponude kod nas, garantujemo da ćete biti prva osoba koja će otvoriti originalnu fabričku ambalažu proizvoda.


DA LI SU PROIZVODI ORGINALNI?

      • Bavimo se isključivo prodajom ORGIGINALNIH proizvoda .


DA LI PROIZVODE MOGU NARUČITI PREKO FIRME?

      • Odgovor je DA. Prilikom online narudžbe firme imaju mogućnost da unesu "naziv firme" i odaberu "virmanski način plaćanja". Potom vam šaljemo predračun naslovljen na vašu firmu. Proizvde se dostavlja brzom poštom, sa svom pratećom dokumentacijom (ovjerena ganracija, fiskalni račun, A4 račun). Možete nas kontaktirati i direkno kako bi Vam pomogli sa ovim jednotavnim koracima.


ŠTO AKO NAPRAVIM POGREŠKU PRILIKOM NARUDŽBE?

      • Ne brinite! Pošaljite nam email, nazovite nas ili jednostavno ponovite postupak. Prihvatit ćemo samo posljednju narudžbu, te prema njoj poslati odgovor o roku isporuke.


ŠTA AKO ŽELIM DA KUPIM PROIZVOD KOJEG TRENUTNO NEMATE U PONUDI?

      • U tom slučaju najbolje bi bilo da nas kontaktirate direktno, nazovete ili pošaljete e-mail. Potom ćemo provjeriti mogućnost dobavljivosti proizvoda i o tome vas informisati.


IZDAJETE LI R1 RAČUN?

      • Odgovor je DA. Potrebno je da nas kontaktirate bilo pozivom na telefon ili email-om te obavijestite da želite R1 račun.


ŠTO AKO ŽELIM NEKOME POSLATI PROIZVOD BEZ RAČUNA (KAO POKLON)?

      • Potrebno je kod koraka br. 2 (podaci za plaćanje) odaberete opciju da proizvod želite da dostavite na drugu adresu. Na taj način račun se šalje na Vašu adresu, a proizvod na adresu koju ste odabrali za dostavu.


MOGU LI PLATITI ROBU KREDITNOM KARTICOM - JEDNOKRATNO ILI NA RATE?

        • Jednokratno možete platiti sljedećim karticama: MasterCard, Maestro, Visa  - svih banaka.
        • Kartice sa kojima možete platiti su: Raiffeisen MC Shopping kartica na rate od 2 do 6 mjeseci (omogućena kupcima putem POS termina u našoj poslovnici)


KOJE SVE NAČINE PLAĆANJA STE OMOGUĆILI?

        • 1. Pouzećem / Gotovinom - Plaćanje pouzećem vam omogućava da iznos narudžbe platite prilikom same dostave na željenu adresu, i to tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem je moguće i u slučaju da ste odlučili da robu preuzmete lično na našoj adresi. Plaćanjem pouzećem se isključivo vrši u gotovini, i to kuriru dostavne službe, odnosno odgovornom licu ako ste se odlučili da paket preuzmete lično na našoj adresi.
        • 2. E-banking / Virman - Narudžbu plaćate putem internet bankarstva ili općom uplatnicom. Podatke za plaćanje ćete dobiti po završetku narudžbe. (Potrebno je kod vrste plaćanja odabrati plaćanje e-bankingom/virmanom.)
        • 3. Karticom jednokratno - Kartice koje prihvatamo: MasterCard, Maestro, Visa - svih banaka.
        • 4. Kartice sa kojima možete platiti su: Raiffeisen MC Shopping kartica na rate od 2 do 6 mjeseci (omogućena kupcima putem POS termina u našoj poslovnici).


KAKO DOSTAVLJATE NARUČENU PROIZVODE?

            • Posao dostave povjerili smo renomiranim kurirskim službama, i to uglavnom iz tri razloga: brza dostava, mogućnost praćenja pošilje i osiguranje robe u prevozu. Na taj način smo sigurni da će paket do kupca stići u dogovorenom roku i neoštećen.


KOJI JE ROK DOSTAVE?

            • Robu dostavljamo u bilo koje mjesto u BiH u najvećem broju slučajeva za 48h, odnosno 72h (nedeljom i praznicima se nevrši dostava proizvoda).


KOLIKO KOŠTA DOSTAVA ZA MOJ GRAD?

            • BESPLATNA DOSTAVA za narudžbe preko 299 KM do 20 kg.
              Za narudžbe ispod 299 KM cijena dostave iznosi 7,00 KM (cijena dostave se formira ovisno o cijeni, volumenu te težini proizvoda) podrazumijeva dostavu u svako.pa i najmanje mjesto u Bosni i Hercegovini.


U KOJE ZEMLJE DOSTAVLJATE?

            • Trentno dostavljamo samo unutar Bosne i Hercegovine. Ipak, narudžbe su moguće iz bilo kojeg dijela svijeta, s tim da dostava se vrši na dogovorenu adresu unutar Bosne i Hercegovine.


IMATE LI SERVIS?

            • Ovlašteni servisi za sve proizvode kupljene kod nas su jasno i precizno navedeni u garantnom listu. U slučaju kvara na proizvodu, proizvod će se isključivo servisirati u ovlaštenom servisu. Ovlašteni servis je dužan proizvod popraviti u zakonski određenom roku. Ako se proizvod ne može popraviti u navedenom roku proizvod će biti zamjenjen za drugi ili u dogovoru sa vama biti zamjenjen za novac.


KOLIKA JE GARANCIJA?

            • Svaki proizvod u našoj ponudi je označen sa tačnim trajanjem garancije. Sami proizvođači proizvoda su odredili uslove i trajanje garancije u našoj zemlji. Obično je to 24/36 ili 60 mjeseci, zavisno o kojoj robnoj marki se radi, odnosno koji model proizvoda je u pitanju. Kupovinom samog proizvoda, ulazite u redovni garantni rok prema Zakonu o zaštiti potrošača u BiH.