Pozovite nas:  (+387) 61 803 512
Prijavite se/ Registrujte se Dobro došli!
Moja korpa

Česta pitanja

  • Centro.ba je registrovana domena firme CentroGroup d.o.o.
  • Adresa: Nikole Šopa 7 (Stup - Sarajevo), e-mail: info@centro.ba, info-telefon: +387 61 803 512.
  • Radno vrijeme: pon-pet: 9:00 do 17:00 svaki radni dan.
  • Narudžbe putem naše internet trgovine je omogućena 0-24h.

  • Svakodnevnim ažuriranjem naše web stranice pružamo pravovremene informacije o svim dostupnim modelima i njihovim uvijek aktuelnim cijenama, tako da su informacije u najvećem broju slučajeva tačne. Ulažemo maksimalne napore u održavanju informacija. Ipak, ne možemo 100% garantovati za tačnost svih informacija o proizvodima i njihovim cijenama, jer su u izuzetnim slučajevima moguća odstupanja informacija koje dobijamo od naših dobavljača i informacija koje su prikazane na web stranici. U slučaju bilo kakve promjene vezane za naručeni proizvod, obavezujemo se revidirati narudžbu i konktaktirati kupca da lično dogovorimo o mogućim alternativama. Fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.

  • Na svakom artiklu stoji obavijest o raspoloživosti. Svakodnevnim ažuriranjem naše web stranice pružamo pravovremene informacije o svim dostupnim modelima i njihovim uvijek aktuelnim cijenama. Ukoliko proizvod trenutno nije raspoloživ možete se prijaviti za primanje obavijesti kada artikl postane dostupan.

  • Za razliku od klasičnih prodavnica, mi smo oslobođeni plaćanja skupih renti poslovnih prostora, zakupa velikih skladišta, kao i svih ostalih troškova koji idu uz to. Uređaja nabavljamo direktno od dobavljača (nema posrednika), imamo usklađenu dinamiku prodaje i skladištenja velikih broja uređaja. Sve to nam omogućava da kupcu ponudimo bolju cijenu.

  • Svaki naš proizvod je u potpunosti nov. To znači, ako se odlučite da kupite televizor kod nas, garantujemo da ćete biti prva osoba koja će otvoriti originalnu fabričku ambalažu proizvoda.

  • Bavimo se isključivo ORGIGINALNIM uređajima.

  • Odgovor je DA. Prilikom online narudžbe firme imaju mogućnost da unesu "naziv firme" i odaberu "virmanski način plaćanja". Potom vam šaljemo predračun naslovljen na vašu firmu. Proizvde se dostavlja brzom poštom, sa svom pratećom dokumentacijom (ovjerena ganracija, fiskalni račun, A4 račun). Možete nas kontaktirati i direkno kako bi Vam pomogli sa ovim jednotavnim koracima.

  • Ne brinite! Pošaljite nam email, nazovite nas ili jednostavno ponovite postupak. Prihvatit ćemo samo posljednju narudžbu, te prema njoj poslati odgovor o roku isporuke.

  • U tom slučaju najbolje bi bilo da nas kontaktirate direktno, nazovete ili pošaljete e-mail. Potom ćemo provjeriti mogućnost dobavljivosti uređaja i o tome vas informisati.

  • Odgovor je DA. Potrebno je da nas kontaktirate bilo pozivom na telefon ili emailom te obavijestite da želite R1 račun.

  • Potrebno je kod koraka br. 2 (podaci za plaćanje) odaberete opciju da proizvod želite da dostavite na drugu adresu. Na taj način račun se šalje na Vašu adresu, a proizvod na adresu koju ste odabrali za dostavu.

  • Jednokratno možete platiti sljedećim karticama: MasterCard, Maestro, Visa  - svih banaka.
  • Kartice sa kojima možete platiti su: Raiffeisen MC Shopping kartica na rate do 6 mjeseci (omogućena kupcima putem POS termina u našoj poslovnici)

  • 1. Pouzećem / Gotovinom - Plaćanje pouzećem vam omogućava da iznos narudžbe platite prilikom same dostave na željenu adresu, i to tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem je moguće i u slučaju da ste odlučili da robu preuzmete lično na našoj adresi. Plaćanjem pouzećem se isključivo vrši u gotovini, i to kuriru dostavne službe, odnosno odgovornom licu ako ste se odlučili da paket preuzmete lično na našoj adresi.
  • 2. E-banking / Virman - Narudžbu plaćate putem internet bankarstva ili općom uplatnicom. Podatke za plaćanje ćete dobiti po završetku narudžbe. (Potrebno je kod vrste plaćanja odabrati plaćanje e-bankingom/virmanom.)
  • 3. Karticom jednokratno - Kartice koje prihvatamo: MasterCard, Maestro, Visa - svih banaka.
  • 4. Kartice sa kojima možete platiti su: Raiffeisen MC Shopping kartica na rate do 6 mjeseci (omogućena kupcima putem POS termina u našoj poslovnici).

  • Posao dostave povjerili smo renomiranim kurirskim službama, i to uglavnom iz tri razloga: brza dostava, mogućnost praćenja pošilje i osiguranje robe u prevozu. Na taj način smo sigurni da će paket do kupca stići u dogovorenom roku i neoštećen.

  • Robu dostavljamo u bilo koje mjesto u BiH u najvećem broju slučajeva za 48h, odnosno 72h.

  • BESPLATNA DOSTAVA za narudžbe preko 299 KM do 20 kg.
    Za narudžbe ispod 299 KM cijena dostave iznosi 7,00 KM (cijena dostave se formira ovisno o cijeni, volumenu te težini proizvoda) podrazumijeva dostavu u svako.pa i najmanje mjesto u Bosni i Hercegovini.

  • Trentno dostavljamo samo unutar Bosne i Hercegovine. Ipak, narudžbe su moguće iz bilo kojeg dijela svijeta, s tim da dostava se vrši na dogovorenu adresu unutar Bosne i Hercegovine.

      • Ovlašteni servisi za sve uređaje kupljene kod nas su jasno i precizno navedeni u garantnom listu. U slučaju kvara na proizvodu, proizvod će se isključivo servisirati u ovlaštenom servisu. Ovlašteni servis je dužan proizvod popraviti u zakonski određenom roku. Ako se proizvod ne može popraviti u navedenom roku proizvod će biti zamjenjen za drugi ili u dogovoru sa vama biti zamjenjen za novac.

  • Svaki proizvod u našoj ponudi je označen sa tačnim trajanjem garancije. Sami proizvođači proizvoda su odredili uslove i trajanje garancije u našoj zemlji. Obično je to 24/36 ili 60 mjeseci, zavisno o kojoj robnoj marki se radi, odnosno koji model proizvoda je u pitanju. Kupovinom samog proizvoda, ulazite u redovni garantni rok prema Zakonu o zaštiti potrošača u BiH.