Česta pitanje

INFORMACIJE O FIRMI, KONTAKT I RADNO VRIJEME

Centro.ba je registrovana domena firme CentroGroup d.o.o.
Adresa: Nikole Šopa 7, 71000 Sarajevo, e-mail: info@centro.ba.
Radno vrijeme: pon-pet: 8:30 do 17:00 svaki radni dan.Subotom, nedeljom i praznicima ne radimo. Narudžbe putem naše internet trgovine je omogućena 0-24h, 24/7, 365 dana u godini, vikendom i praznicima.
PDV broj: 202495950006, ID broj: 4202495950006
Raiffeisen Bank d.d., žiro račun: 1610000199210075
UniCredit Bank d.d., žiro račun: 3387302220346294
Broj sudskog rješenja kod Općinskog suda u Sarajevu: 065-0-Reg-18-003698, MBS: 65-01-0208-lE

TAČNOST INFORMACIJA NA STRANICI

Svakodnevnim ažuriranjem naše web stranice pružamo pravovremene informacije o svim dostupnim modelima i njihovim uvijek aktuelnim cijenama, tako da su informacije u najvećem broju slučajeva tačne. Ulažemo maksimalne napore u održavanju informacija. Ipak, ne možemo 100% garantovati za tačnost svih informacija o proizvodima i njihovim cijenama, jer su u izuzetnim slučajevima moguća odstupanja informacija koje dobijamo od naših dobavljača i informacija koje su prikazane na našoj stranici. U slučaju bilo kakve promjene vezane za naručeni proizvod, obavezujemo se revidirati narudžbu i konktaktirati kupca da lično dogovorimo o mogućim alternativama. Fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.

RASPOLOŽIVOST PROIZVODA NA STRANICI

Na svakom proizvodu stoji obavijest o raspoloživosti. Svakodnevnim ažuriranjem naše stranice pružamo pravovremene informacije o svim dostupnim modelima i njihovim uvijek aktuelnim cijenama. Ukoliko proizvod trenutno nije raspoloživ možete se prijaviti za primanje obavijesti kada proizvod postane dostupan.

POVOLJNIJE CIJENE

Za razliku od klasičnih prodavnica, mi smo oslobođeni plaćanja skupih renti poslovnih prostora, zakupa velikih skladišta, kao i svih ostalih troškova koji idu uz to. Uređaja nabavljamo direktno od dobavljača (nema posrednika), imamo usklađenu dinamiku prodaje i skladištenja velikih broja uređaja. Sve to nam omogućava da kupcu ponudimo bolju cijenu.

FIZIČKO STANJE PROIZVODA

Svaki naš proizvod je u potpunosti nov. To znači, ako se odlučite da kupite bilo koji proizvod iz naše ponude kod nas, garantujemo da ćete biti prva osoba koja će otvoriti originalnu fabričku ambalažu proizvoda.

ORGINALNI PROIZVODI

Svaki naš proizvod je u potpunosti nov. To znači, ako se odlučite da kupite bilo koji proizvod iz naše ponude kod nas, garantujemo da ćete biti prva osoba koja će otvoriti originalnu fabričku ambalažu proizvoda.

NARUDŽBE PREKO FIRME

Prilikom online narudžbe firme imaju mogućnost da unesu “naziv firme” i odaberu “virmanski način plaćanja”. Potom vam šaljemo predračun naslovljen na vašu firmu. Proizvde se dostavlja brzom poštom, sa svom pratećom dokumentacijom (ovjerena ganracija, fiskalni račun, A4 račun). Možete nas kontaktirati i direkno kako bi Vam pomogli sa ovim jednotavnim koracima.

GREŠKE PRILIKOM NARUDŽBE

Ne brinite! Pošaljite nam email, nazovite nas ili jednostavno ponovite postupak. Prihvatit ćemo samo posljednju narudžbu, te prema njoj poslati odgovor o roku isporuke.

PROIZVODI KOJI TRENUTNO NEMATE U PONUDI

U tom slučaju najbolje bi bilo da nas kontaktirate direktno, nazovete ili pošaljete e-mail. Potom ćemo provjeriti mogućnost dobavljivosti proizvoda i o tome vas informisati.

SLANJE PROIZVODA BEZ RAČUNA (KAO POKLON)?

Potrebno je kod koraka br. 2 (podaci za plaćanje) odaberete opciju da proizvod želite da dostavite na drugu adresu. Na taj način račun se šalje na Vašu adresu, a proizvod na adresu koju ste odabrali za dostavu.

NAČINI PLAĆANJA

1. Pouzećem / Gotovinom

Plaćanje pouzećem vam omogućava da iznos narudžbe platite prilikom same dostave na željenu adresu, i to tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem je moguće i u slučaju da ste odlučili da robu preuzmete lično na našoj adresi. Plaćanjem pouzećem se isključivo vrši u gotovini, i to kuriru dostavne službe, odnosno odgovornom licu ako ste se odlučili da paket preuzmete lično na našoj adresi.

2. E-banking / Virman

Narudžbu plaćate putem internet bankarstva ili općom uplatnicom. Podatke za plaćanje ćete dobiti po završetku narudžbe. (Potrebno je kod vrste plaćanja odabrati plaćanje e-bankingom/virmanom.)

3. Karticom jednokratno

Kartice koje prihvatamo: MasterCard, Maestro, Visa – svih banaka.

4. Kartice na rate

Raiffaisen Bank: MasterCard Shopping kartica od 2 do 6 mjeseci;
UniCredit Bank: Visa Classic, MasterCard/Visa Revolving i Golden Visa karticama od 2 do 24 mjeseci.

(omogućena kupcima putem POS termina u našoj poslovnici uz minimalan iznos kupovine od 100,00 KM).

NAČINI DOSTAVE NARUČENIH PROIZVODA

Posao dostave povjerili smo renomiranim kurirskim službama, i to uglavnom iz tri razloga: brza dostava, mogućnost praćenja pošilje i osiguranje robe u prevozu. Na taj način smo sigurni da će paket do kupca stići u dogovorenom roku i neoštećen.
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (uposleniku kompanije koja vrši dostavu). Prodavac se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave.
Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavca kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio prodavac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Prodavac se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobra-va transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku do 3 (tri) radnih dana.
Nakon što dostavljač (kompanija koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe
Ako kupac umjesto dostave izabere opciju downloada proizvoda, prodavac se obvezuje poslati obavijest isključivo u obliku elektronske pošte kupcu na kojoj će se nalaziti linkovi za download i upute. Nakon primitka elektronske pošte (obavijesti o downloadu) kupac može odmah pristupiti downloadu proizvoda

ROK DOSTAVE

Robu dostavljamo u bilo koje mjesto u BiH u najvećem broju slučajeva za 48h, odnosno 72h (subotom,nedeljom i praznicima se nevrši dostava proizvoda).

IZNOS DOSTAVE

ESPLATNA DOSTAVA za narudžbe preko 299 KM do 20 kg.
Za narudžbe ispod 299 KM cijena dostave iznosi 8,00 KM (cijena dostave se formira ovisno o cijeni, volumenu te težini proizvoda) podrazumijeva dostavu u svako.pa i najmanje mjesto u Bosni i Hercegovini.

SERVIS

Ovlašteni servisi za sve proizvode kupljene kod nas su jasno i precizno navedeni u garantnom listu. U slučaju kvara na proizvodu, proizvod će se isključivo servisirati u ovlaštenom servisu. Ovlašteni servis je dužan proizvod popraviti u zakonski određenom roku. Ako se proizvod ne može popraviti u navedenom roku proizvod će biti zamjenjen za drugi ili u dogovoru sa vama biti zamjenjen za novac.

GARANCIJA

Svaki proizvod u našoj ponudi je označen sa tačnim trajanjem garancije. Sami proizvođači proizvoda su odredili uslove i trajanje garancije u našoj zemlji. Obično je to 24/36 ili 60 mjeseci, zavisno o kojoj robnoj marki se radi, odnosno koji model proizvoda je u pitanju. Kupovinom samog proizvoda, ulazite u redovni garantni rok prema Zakonu o zaštiti potrošača u BiH.
Informacija o garanciji navedena je i na stranici gdje je predstavljen artikl. Ako informacije o jamstvu nema, artikl nema garanciju ili podatak u ovom trenutku nije poznat. U potonjem slučaju kupac može kontaktirati Centro.ba koji će osigurati ažurnu informaciju.

MATERIJALNI NEDOSTATAK

Kada se materijalni nedostatak može uvažiti? Kada:
artikl nema karakteristike potrebne za njegovo normalno korištenje ili promet,
artikl nema karakteristike potrebne za posebno korištenje zbog čega ga kupac kupuje, a koje je prodavaču poznato, odnosno moralo bi mu biti poznato,
artikl nema karakteristike ili odlike koje su izričito ili prešutno dogovorene, odnosno propisane,
prodavač je izručio artikl koji nije u skladu s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne svrhe.
Kako se provjerava primjerenost artikala?
Provjerava se pomoću drugog besprijekornog artikla iste vrste, istovremeno s izjavama proizvođača, odnosno navodima na samom artiklu.
Kako se materijalni nedostatak uvažava?
Kupac nas mora obavijestiti o eventualnom materijalnom nedostatku s detaljnim opisom istog u zakonom propisanom roku i istovremeno nam omogućiti pregled artikla.
Pravo na uvažavanje materijalnog nedostatka na artiklu detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.

CIJENE

Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, s PDV-om. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenih načina plaćanja, pod gore navedenim uvjetima.
Uprkos naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u slučaju da se cijena artikla promijeni tokom obrade narudžbe, Centro.ba će omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.
Popusti, promotivni kodovi itd. u pravilu se ne zbrajaju. Popust kod pojedinačnog artikla i promotivni kod također se ne zbrajaju. Kodovi bonusa za popust ne mogu se zamijeniti za gotovinu.

KORISNIK

Kod registracije u web trgovinu kao član Centro.ba, posjetitelj dobija korisničko ime koje je jednako njegovom emailu i lozinku. Korisničko ime i lozinka člana Centro.ba nedvosmisleno su određeni i povezani s unesenim podacima.

ZAŠTITA AUTORSKIH PRAVA

Sva prava nakladnika i nositelja programa na snimljenom i tiskanom djelu su pridržana. Izdavač i nakladnik je CentroGroup d.o.o. Kupac se obvezuje da neće neovlašteno umnožavati, izvoditi, koristi za radio difuziju te prodavati proizvode prodavatelja niti bilo koji dio tih proizvoda.

NARUČIVANJE

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe.
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.
Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu.
Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

KOMUNIKACIJA

Centro.ba će s korisnikom stupiti u kontakt putem sredstava komunikacije na daljinu samo ako se korisnik tome izričito ne protivi i u skladu s odredbama Zakona.
Oglasne elektroničke poruke Brandsgop.ba sadržavat će sljedeće elemente:
bit će označene jasno i nedvosmisleno kao oglasne poruke, pošiljatelj Centro.ba bit će jasno vidljiv,
različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Isto tako, jasno će biti označeni uvjeti sudjelovanja u njima,
jasno će biti predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka,
a želju korisnika da ne želi primati oglasne poruke Centro.ba izričito će poštovati.
Oglasne poruke Centro.ba bit će jasno vidljive i jasno odvojene od igara i natjecanja.

OCJENE, MIŠLJENJA I PREPORUKE

Ocjene, mišljenja i preporuke kupci mogu napisati jer su dio funkcionalnosti web trgovine i namijenjene su zajednici svih korisnika.
Centro.ba omogućuje da mišljenje napiše bilo koji korisnik web trgovine, a prije konačnog objavljivanja pregleda ih Centro.ba. Centro.ba neće objaviti mišljenja, odnosno unose koji su na bilo koji način uvredljivi i neprimjereni ili po mišljenju Centro.ba ne koriste drugim korisnicima i posjetiteljima.
Predavanjem mišljenja ili komentara korisnik izričito prihvaća uvjete korištenja njegova mišljenja ili komentara i dopušta Centro.ba objavu jednog dijela ili cjelokupnog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Centro.ba ima pravo sadržaj mišljenja ili komentara koristiti vremenski neograničeno i za bilo koju namjenu, a koja je u poslovnom interesu Centro.ba, uključujući objavu u oglasima i drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja istovremeno izjavljuje i osigurava da posjeduje materijalno i moralno autorsko pravo za napisana mišljenja i ocjene.

PROMOTIVNI KOD

Promotivni kod donosi različite pogodnosti prilikom kupovine i vremenski je ograničen. Aktivni promotivni kod pronađite na naslovnoj stranici oglasne poruke, na stranici pojedinačnog odjela u našem newsletteru ili drugim medijima.
U slučaju da kupac iskoristi promotivni kod, a narudžbu s iskorištenim kodom naknadno otkaže vlastitom voljom, promotivni kod smatrat će se iskorištenim.

KOMPLETI/ SETOVI

Kompleti/ Setovi su grupa od dva do šest artikala. Kod kupovine artikla putem web trgovine Centro.ba sistem će vam ponuditi i druge artikle te ćete tako uštedjeti kod cijene. Za dodatni artikl unutar kompleta važeće su posebne uštede koje će biti vidljive prije predavanja web narudžbe.

OGRANIČAVANJE ODGOVORNOSTI

Centro.ba se po svojim najboljim mogućnostima trudi osiguravati ažurnost i tačnost podataka koji su objavljeni na njegovim web stranicama. Uprkos tome, karakteristike artikla, rok isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da Centro.ba ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U takvom slučaju, Centro.ba će kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustajanje od ugovora ili zamjenu naručenog artikla.
Centro.ba ne odgovara za sadržaj mišljenja o artiklima koje napišu posjetitelji. Centro.ba prije objavljivanja pregleda i odbije mišljenja koja sadrže očite neistine, te koja su neprimjerena, obmanjujuća ili uvredljiva. Centro.ba ne odgovora za informacije u mišljenjima i ograđuje se od bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija navedenih u mišljenjima.
Centro.ba ima mogućnost odustajanja od ugovora samo ako se utvrdi očita pogreška. Očitom pogreškom smatra se pogreška u bitnim karakteristikama i sve zablude koje se prema praksi u trgovini ili namjeri kupaca smatraju odlučujućima i koje Centro.ba u slučaju znanja ne bi potvrdio, odnosno sklopio ugovor. To uključuje i očite greške u cijeni.

OPĆENITO

CentroGroup d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje Centro.ba stranica. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine.
Usluge koje Vam pruža centro.ba Internet prodavaonica ne uključuje troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i usluge za pristup našim stranicama. CentroGroup d.o.o. nije odgovorna za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći.
Iako Vam CentroGroup d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, CentroGroup d.o.o. ne može garantirati da će usluge na centro.ba odgovarati Vašim potrebama. CentroGroup d.o.o. također ne može garantirati da će usluga biti bez grešaka. Ukoliko dođe do grešaka, molimo Vas da je prijavite našem Kontakt centru ili na e-mail info@centro.ba kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.

PRITUŽBE I SPOROVI

Centro.ba poštuje važeći zakon o zaštiti potrošača. Brandhop.ba se po najboljim mogućnostima trudi ispunjavati dužnost osiguravanja učinkovitog rješavanja pritužbi.
U slučaju problema, kupac s prodavačem Centro.ba može stupiti u kontakt na brojeve telefona telefona koje možete pronaći na linku Kontakt ili emailom na info@brandhop.ba. Pritužba se predaje na email adresu info@centro.ba. Postupak rješavanja pritužbe je povjerljiv.
Brandhop.ba je svjestan bitne karakteristike potrošačkih sporova nesrazmjera između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena te troškova koji nastaju zbog rješavanja spora, što je i glavna prepreka potrošača za pokretanje spora pred sudom. Zato Centro.ba nastoji po svojim najboljim mogućnostima rješavati sporove mirnim putem.